Contact met Nederland Wereldwijd
Heeft u een vraag over iets op deze website? Bekijk onze veelgestelde vragen voor het antwoord. Of probeer het via zoeken op deze website. Komt u er toch niet uit? Neem dan contact met ons op. Onze contactgegevens vindt u onderaan deze pagina.
Veelgestelde vragen
Hoe vraag ik DigiD aan vanuit het buitenland?
Hoe kan ik de DigiD-activeringscode ontvangen in het buitenland?
Hoe vraag ik als AOW'er DigiD aan vanuit het buitenland?
Telefoonnummer wijzigen voor DigiD in het buitenland
DigiD activeren vanuit het buitenland
DigiD app activeren in het buitenland
Startpagina: DigiD buiten Nederland
Paspoort of ID-kaart aanvragen als ik in het buitenland woon
Paspoort of ID-kaart aanvragen op Schiphol
Paspoort of ID-kaart aanvragen bij een grensgemeente in Nederland
Mijn paspoort of ID-kaart is (bijna) verlopen. Wat nu?
Mijn paspoort of ID-kaart is kwijt of gestolen. Wat nu?
Startpagina: Paspoort of ID-kaart in het buitenland
Zoeken op deze website
Nog niet gevonden wat u zocht? Gebruik onze zoekmachine. Vanaf het moment dat u begint met typen, krijgt u suggesties waar u het antwoord op uw vraag kunt vinden.
Contactopties
Het contactcenter van Nederland Wereldwijd is telefonisch altijd bereikbaar: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Goed om te weten: als wij u terugbellen is ons telefoonnummer niet zichtbaar.
Tarieven
Vanuit Nederland en alle andere EU-landen belt u tegen een lokaal tarief. Vanuit alle overige landen belt u dit nummer tegen een internationaal tarief.
Woont u buiten de EU en wilt u hoge telefoonkosten vermijden? Dan kunt u ook bellen naar een ambassade bij u in de buurt. Die verbindt u dan door met ons contactcenter.
Voeg dit nummer toe aan de contactlijst van uw smartphone of stuur ons een bericht via de webversie van WhatsApp.
Aandachtspunten
- U kunt het nummer alleen gebruiken voor WhatsApp. U kunt dus niet naar dit nummer bellen of sms’en.
- Alleen als u persoonlijk een bericht stuurt, krijgt u een reactie van ons. Stuurt u of iemand anders een bericht vanuit een WhatsApp-groep? Dan krijgt u geen reactie.
- Deel geen privacygevoelige gegevens met ons via WhatsApp. Zoals een burgerservicenummer of een kopie van een paspoort.
Houd er rekening mee dat het 2 weken kan duren voordat u een reactie krijgt. Wilt u sneller antwoord? Kies dan voor een van de andere contactmogelijkheden.